luni, 1 februarie 2010

Se intampla in viata sa iubesti dar si sa fii ranit... Iti iei viata de la capat, vrei sa uiti tot, dar amintirile sunt mereu in inima ta. Iubirea este cel mai frumos lucru care te indeamna la suferinta. Acum e tarziu sa mai adaug ceva la tot ce a fost frumos...s-au depanat atatea amintiri, atatea ganduri frumoase, atatea clipe minunate intr-un timp atat de scurt...
Am colindat cu tine printre imagini pline de frumusete, imagini pe care nu am sa le uit vreodata. Imi amintesc si acum primele clipe in care ne-am cunoscut, clipele pe care le-am petrecut impreuna, toate acele zile cand mergeam tinandu-ne de mana, nu voi uita primul sarut, clipa cand in brate ne tineam si simteam cum iti batea inima...cat de mult te iubeam.
Acum sper ca esti fericit...stiu ca nu mai insemn nimic pentru tine, dar ma multumesc sa stiu ca intre noi a fost ceva candva si ca am trait amandoi acelasi vis superb...

Un comentariu: