joi, 17 decembrie 2009

Mda...acum zambesc. Pentru ca mi-am dat seama ca nu am de ce sa fiu trista. Am prietenii langa mine care, orice s-ar intampla, ma vor ajuta si ma vor face sa uit. Acum sunt bine, si voi bine incontinuare. In vacanta ma voi distra cu prietenii, poate voi invata ceva pentru scoala, poate am sa citesc si ce ne-a zis diriga sa citim, si am sa fiu mereu cu zambetul pe buze.
Mada, mersi mult ca m-ai ajutat in ultimul timp, chiar aveam nevoie >:D<. Botox , mersi si tie ca m-ai inteles si m-ai sprijinit >:D<. Finetti, mersi ca m-ai ascultat si mi-ai dat sfaturi, si nu uita ce ai promis ca nu vei face de revelion. Eu nu am promis :-", insa tu da. Si daca te prind ca faci ceea ce nu ar trebui sa faci, adica sa imi spui chestia aia cu "brb..." promit ca nu mai vorbesc cu tine pana nu faci ce ar trebui sa faci. :)). Intelegi tu ;)
Am de gand sa ma las de fumat. NU! Am de gand sa incerc sa ma las de fumat. Inainte am zis de o groaza de ori ca vreau sa ma las insa nu am facut nimic in privinta asta. Acum, macar, sunt hotarata sa fac ceva. Si sper sa reusesc.
Dupa postul asta nu cred ca mai scriu ceva pana la anul, deci Craciun Fericit! Si aveti grija de voi >:D<




P.S : Se spune ca de Craciun toate dorintele se implinesc. Deci nu uitati sa va puneti o dorinta in noaptea de Ajun :>.




AH...fetele, poate mergem o vizita in Germania de Craciun! Ce ziceti? :>:>:> [ INTELEGI??!!??]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu